De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat zij van onze dienstverlening vinden. Dat kan voor een serviceverlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om de beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te halen en nemen we alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
9/4/2024
4
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Professioneel, korte lijntjes, helemaal top! xxx topper!!
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
3
ben tevreden over het algemeen alleen jammer dat de klacht nog steeds niet is verholpen en ik krijg nog steeds meldingen dat de A beurt nog uitgevoerd dient te worden
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Goede service en zeer bekwame medewerker.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
2
Aftersales zou verbetert kunnen worden. Zouden nieuwe dop koelsysteem leveren i.v.m. terug roep actie daarvan. Hoor er niets meer van.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Snelle & vakkundige service medewerkers, APK was dik in orde.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
3
Op zich prima. Echter auto was al even klaar moest zelf vragen of die nou gereed was. Zat er nl op te wachten.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2024
5
Een warm welkom bij mensen met kennis van zaken en klaar staan voor de klant!!
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Fijne ontvangst, tijdens het wachten maakt personeel regelmatig een praatje. De aanpassing aan de auto duurde niet lang en er was extra service verleend door de banden op de juiste spanning te brengen.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Altijd goed en behulpzame
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
8/4/2024
5
Netjes net zo als altijd al jaren klant bij xxx maar ons voorkeur gaat voor xxx
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
7/4/2024
5
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
3/4/2024
2
De aanhangerstekker van onze bus was kapot, en moest vervangen worden. Hier hadden we dan ook een afspraak voor gemaakt, en benadrukt dat de stekker echt vervangen moest worden. Vervolgens heeft de medewerker de stekker niet vervangen en gezegd dat het aan de aanhanger zou moeten liggen. Maar we kregen wel een dure rekening voor zijn arbeid. Vervolgens hebben we een nieuwe afspraak moeten maken, omdat er niks veranderd was. Dit keer bleek dat de stekker wel degelijk kapot was (wat wij al wisten) en moest alsnog vervangen worden. Hier kregen we dus ook weer een dure rekening voor. Er word dus totaal niet gedaan wat er gevraagd word, waardoor je genoodzaakt bent om terug te komen en weer te betalen. En daarbij ben je je bus ook nog eens meermaals kwijt, terwijl dit niet nodig was geweest.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
3/4/2024
5
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
20/3/2024
4
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
19/3/2024
4
Goed maar wisselend na overname door xxx. Al een aantal keren afspraken verdwenen uit jullie systeem maar laatste keer weer prima geregeld. In de xxx tijd veel kortere lijnen en eigenlijk nooit misverstanden gehad.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
18/3/2024
5
Een goed luisterend oor en een goede terugkoppeling over de werkzaamheden.
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
15/3/2024
2
Niet bepaald klantvriendelijk.
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
4/3/2024
2
Onlangs mijn xxx laten keuren voor de APK en een grote beurt . Deze werd afgekeurd op de banden . Uiteindelijk de banden zelf geregeld ivm lagere kosten . 2 weken later bij het afmelden voor de APK bleek dat bij de grote beurt de remmen niet zijn vervangen terwijl dat hard nodig was . Het audio/ navigatie systeem werkt nog steeds niet naar behoren na een update . Dit probleem speelt al 3 jaar . Er werdt gezegd door een medewerker dat deze bij een aantal andere autobezitters al is vervangen die hetzelfde probleem ondervonden .
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
29/2/2024
2
Niet zo goed/ontevreden reparaties niet volgens afspraak gemaakt Zou worden terug gebeld wordt ook niet gedaan
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
5
Staan altijd klaar en proberen zo snel mogelijk problemen op te lossen, wat zeer belangrijk is onze branche
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
21/2/2024
1
er wordt niet aan de afspraken gehouden. De auto meerdere dagen kwijt zijn, geen contact met ons opnemen. Elke keer er zelf achteraan moeten gaan. En helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd. Het is dat we er aan vast zitten door de lease maatschappij anders hadden we niet meer terug gekomen.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
19/2/2024
4
Een goede service als van ouds een echte garage! Waar gewerkt wordt.
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
16/2/2024
5
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
12/2/2024
5
Prima verlopen, vriendelijk personeel. Goede communicatie over wat er moest gebeuren met de auto.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
7/2/2024
3
Aardige medewerkers, maar duurde wel wat lang voordat ik mijn auto terug had.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2024
1
In eerste instantie redelijk klant vriendelijk, Later was dit anders,, er kon niets geregeld worden bij een defect aan mijn auto waardoor ik ruim 5 weken later pas aan de beurt was en door de ernst ook niet meer in de bus mocht rijden , u begrijpt dat een bus die dagelijks gebruikt wordt om geld te verdienen dit een onmogelijke actie is. NOOIT MEER EEN MERCEDES
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
5/2/2024
1
Slecht, we hebben xxx voertuigen met onderhoudscontract bij jullie in onderhoud Bijvoorbeeld wagen xxx, xxx met kleine xxx van xxx. Jaarlijks staat deze weken stil om problemmen met remmen bij jullie (en huren we een dure inhuur wagen in omdat er geen remblokken / klauw is). Ik verwacht dan een alternatief, leg een extra set remblokken of remklauw op voorraad of monteer als uitzondering blokken/ klauw uit de handel, haal de klauw uit elkaar en reviseer hem Er zijn andere goede omwegen die prima zijn en wij niet weken uitval hebben (vandaag al zeker 30! dagen).
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
1/2/2024
1
Niet tevreden. Auto met motorstoring per spoed afgegeven.Ik heb bijna 2 weken moeten wachten omdat de werkplaats druk was. Omdat ik geen recht op vervangend vervoer had, heb ik op eigen kosten een auto geregeld.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
31/1/2024
4
Fijn dat je op korte termijn langs kunt komen om kleine probleempjes op te laten lossen. Alleen het telefoontje om het voertuig weer op te halen bleef uit.
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
29/1/2024
5
Vriendelijke en bekwaam personeel.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
23/1/2024
4
Snel de oorzaak gevonden en na een gag gerepareerd.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
22/1/2024
5
afspraken maken gaat prima en er word goed gecommuniceerd
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
18/1/2024
5
Vriendelijk contact en goede afspraken
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
16/1/2024
1
Waardeloos , word niet geluisterd naar klant
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
9/1/2024
3
Over het algemeen zijn we tevreden met de service alleen de doorlooptijden voor onze xxx duren te lang We zijn nu een xxx veel langer kwijt dan anders en komen daardoor in de knel met onze xxx
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
8/1/2024
3
Het wordt steeds lastiger om een afspraak te maken binnen een redelijke termijn. Voorbeelden: We moeten APK elders laten uitvoeren om dat onze dealer pas gelegenheid heeft na de uiterste APK datum. Terwijl direct na de RDW melding gebeld wordt voor een afspraak. Een afspraak vanwege een melding over remblokken vervangen kan pas na 6 weken. Na enig aandringen wordt het na 1,5 week.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
8/1/2024
2
Op maandag gebeld voor het wisselen van een accu, op donderdag pas tijd om een accu! Te wisselen Moet niet gekker worden, als wij dat met de cv storingen doen houden we geen klant meer over
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
5/1/2024
4
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
2
De radio ontvangst van mijn wagen valt steeds weg. de behandeling van de klacht aan mijn wagen is serieus op gepakt en ik word steeds correct behandeld. Alleen is de klacht na twee werkplaats bezoeken nog steeds niet opgelost. De werkplaatst heeft ook geen idee of ze het probleem op kunnen lossen. Lijkt mij erg vreemd dat je de storing in de ontvangst van een radio niet kan verhelpen.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
3/1/2024
2
een twee tal keer een xxx aangeboden voor reparatie echter heeft dit een week in beslag genomen totaal geen terugkoppeling gekregen over hoe of wat er gerepareerd moest worden, na drie dagen zelf maar bellen en blijkt het voertuig gewoon nog buiten op de parking te staan er was zelfs nog geen diagnose gesteld. en we hadden de auto gebracht voor een kapotte accu. en een week kwijt, dat gaat voor een xxx niet
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
2/1/2024
5
Defecte zijspiegel keurig gerepareerd
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Vriendelijk, attent en vlot.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
19/12/2023
1
Telefonisch niet / zeer slecht bereikbaar reparatietijd duurde veel te lang.
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
12/12/2023
5
Goed geregeld en klaar op tijd ????
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
11/12/2023
1
Slechte communicatie en telefonische bereikbaarheid werkplaats
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
5/12/2023
5
Alles was perfect! Op tijd, vrindelijke mensen. Snel geholpen. Ben allemaal tevreden! Bedankt!
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
5
In eerste instantie was ik niet blij dat een storing in de auto pas in xxx kon worden opgelost. Eerder brengen kon ook, maar geen garantie op snelle herstel van de storing. Uiteindelijk was de storing binnen 1 dag verholpen. Daar ben ik erg tevreden over.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
28/11/2023
5
Werkplaats xxx word je perfect geholpen. xxx en xxx 5 sterren als deze personen hier niet meer zouden werken ga ik weg. Dat komt omdat xxx me slecht is bevallen.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
27/11/2023
5
Helemaal goed gegaan , ben dik tevreden
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
24/11/2023
2
Bij aankomst kreeg ik in eerste instantie een leenbus waar de diesel over de binnenkant van de deur zat. Stinkend naar rook. Zeer slecht. Daarna een mooie demo bus meegekregen door goede contacten met de medewerker. Bij bus ophalen bleek dat de bandenspanning niet was gedaan. Dat vind ik zeer slecht. Dus je krijgt je twijfels over wat er wel gedaan is. Niet echt tevreden hierover met een onderhoudscontract van veel geld
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
23/11/2023
5
Perfect, zeer aangenaam hoe ik ontvangen werd. Interesse in mij als klant, vragen of ze nog iets kunnen betekenen. Mee denken met een probleem wat ik al xxx jaar heb. Helemaal top.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
22/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
21/11/2023
4
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
20/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Rotterdam
Customer Service
Bedrijfswagens
15/11/2023
3
prima , echter onbegrijpelijk dat een APK keuring en kleine beurt niet in 1 dag kan gebeuren. ik woon in xxx en nu moet ik terugkomen omdat olie verversen geen tijd voor was. ik denk veel te laat aan auto begonnen ( was er om 09.00 uur )
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
13/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
10/11/2023
5
de service is uitstekend we worden netje te woord gestaan en altijd goed geholpen.
Van Mossel Vans & Trucks Charlois
Customer Service
Bedrijfswagens
9/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Bergschenhoek
Customer Service
Bedrijfswagens
7/11/2023
1
Slecht geholpen duurde mega lang
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
6/11/2023
5
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
3/11/2023
3
Netjes , alleen , als ik dan de factuur krijg , staan daar dingen op die dus niet gebeurt zijn , en daat word ik niet echt vrolijk van
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
31/10/2023
5
Zeer goede service ,en snel handelen om het probleem op te lossen.
Van Mossel Vans & Trucks Gouda
Customer Service
Bedrijfswagens
31/10/2023
4
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens
31/10/2023
5
Netjes en erg snel geregeld super Goeie service verleend in deze !
Van Mossel Vans & Trucks Dordrecht
Customer Service
Bedrijfswagens