• Personenwagens
  • smart

Mobilo. Gewoon doorrijden.

Hulp bij pech onderweg en ongevallen

Waar u ook bent, onze service is altijd dichtbij. Want ook als het even tegenzit, is het prettig dat u met een Mercedes‑Benz rijdt. Als u onderweg een probleem hebt met uw auto, kunt u in heel Europa rekenen op snelle hulp ter plaatse en u komt in elk geval op uw bestemming*. 

Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

Bij pech, een ongeval, een klein ongemak of vandalisme zorgen onze experts in heel Europa ervoor dat u gewoon verder kunt. Dat kan met een reparatie ter plaatse, vervangend vervoer of een vliegticket. En als u liever rustig wilt wachten tot uw auto weer gerepareerd is, betalen we graag de hotelovernachting voor u. Daarvoor is één telefoontje voldoende.

  • Mercedes-Benz servicehotline: 00800 1 777 7777
  • Mercedes-AMG servicehotline: 00800 264 77777

Bel direct Mercedes-Benz servicehotline

Bel direct Mercedes-AMG servicehotline

(Gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277)

Hulp bij pech voor doven en slechthorenden kan via het volgende e-mailadres worden behandeld: hls.nld@cac.mercedes-benz.com . Graag in de betreffende e-mail gegevens van het model en eigenaar, een symptoombeschrijving en de pechlocatie vermelden.

Ongeval. Wat nu?

Stap 1: Veiligheidsvest aantrekken, plaats van het ongeval duidelijk markeren en eerste hulp bieden.
Stap 2: Noodgeval melden bij hulpdienst of politie (indien noodzakelijk).
Stap 3: Ongevalgegevens op ongevalformulier vastleggen.
Stap 4: Foto's maken van de bij het ongeval betrokken voertuigen en de plaats van het ongeval.
Stap 5: Mercedes-Benz servicehotline 00800 1 777 7777 bellen Dit is gratis. Bij gebruik van een mobiele telefoon kunnen kosten in rekening worden gebracht. Alternatief: +31 206 545 277. Eventuele beschadigingen beschrijven en autopapieren gereedhouden. Mercedes-Benz AccidentAssist regelt het transport van uw auto naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz dealer, zorgt ervoor dat u verder kunt en handelt de schade met uw verzekering af.

Bel Direct

De mobiliteitsservices in één oogopslag.

  • Heen- en terugreis monteur: vergoeding van de reiskosten naar de pechplaats.
  • Hulp ter plaatse: kleine reparaties worden meteen uitgevoerd.
  • Wegslepen: naar de dichtstbijzijnde Mercedes-Benz dealer.
  • Taxi, chauffeur en openbaar vervoer: als kortetermijnoplossing voor uw mobiliteit.
  • Brengservice: naar u thuis in een straal van 50 km.
  • Vervangend vervoer: voor de duur van de reparatie, met een maximum van 3 werkdagen.
  • Vliegtuig/trein: gratis voortzetting van de reis voor alle reisgenoten.
  • Hotel: overnachting voor u en al uw reisgenoten, met een maximum van 3 werkdagen.
  • Repatriëring: naar de Mercedes-Benz dealer in uw woonplaats.
  • Ondersteunende diensten: bijvoorbeeld voor juridische bijstand of taalproblemen in het buitenland. 

 * Mobilo

Vanaf de datum van de eerste ingebruikname van uw Mercedes‑Benz is Mobilo twee jaar lang geldig. Iedere Mercedes‑Benz rijder die de reguliere onderhoudsbeurten volgens de fabrieksvoorschriften bij een officiële Mercedes‑Benz dealer laat uitvoeren, profiteert van Mobilo. Mobilo kan steeds opnieuw worden vernieuwd met maximaal 1 jaar. Tot wel dertig jaar! Daarmee kiest u dus altijd voor de beste service. Ook onderweg.Snel hulp ter plaatse – gratis en 24 uur per dag.

Wilt u meer informatie over Mobilo? Vult u dan onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

 
 
 
 
 
 
 
 


 

Waar bent u naar op zoek?